El dispositiu inclou un bus gratuït a Sant Llàtzer, aparcaments habilitats i regulació del trànsit per facilitar les visites als recintes
Tortosa ha preparat un dispositiu especial de mobilitat i serveis als quatre cementiris municipals amb motiu de Tots Sants. L’objectiu és facilitar els desplaçaments de les famílies, tant durant els dies previs de neteja dels nínxols com diumenge 1 de novembre.
Les mesures inclouen transport públic gratuït al cementiri de Sant Llàtzer, espais d’aparcament i regulació del trànsit als accessos.
Bus gratuït al cementiri de Sant Llàtzer
Segons la informació de l’Ajuntament de Tortosa, el servei de bus llançadora gratuït funcionarà dissabte 31 d’octubre, de 14.15 a 18 hores, i diumenge 1 de novembre, de 8.10 a 18 hores.
En paral·lel, el consistori treballa per millorar l’enllumenat del recinte i els accessos amb tecnologia LED i alimentació fotovoltaica. La instal·lació dels nous punts de llum està prevista durant la primera quinzena de novembre.
L’Ajuntament també preveu iniciar a principis del 2027 la construcció de 24 nínxols nous, després de l’ampliació i renovació dels lavabos executades el 2025.
Aparcaments i accessos a Jesús, els Reguers i Bítem
A Jesús, s’ha habilitat un aparcament a l’exterior del cementiri. També s’hi pot arribar a peu des del nucli urbà, mentre la Policia Local i Protecció Civil regularan el trànsit.
Als Reguers, el cementiri disposarà d’un espai d’aparcament i també és accessible a peu per la proximitat al poble. A més, s’hi ha adquirit mobiliari nou.
Finalment, a Bítem s’han dut a terme tasques de manteniment i pintura i s’ha habilitat aparcament a l’exterior. L’horari d’obertura del cementiri és de 9 a 18 hores.












