Víctor Grau ha comunicat formalment a la direcció del partit que deixa la primera secretaria del PSC de Tortosa. La decisió, ha apuntat, respon a una reflexió “personal i política” i a la voluntat de “facilitar l’obertura d’un nou temps dins l’organització, amb nous equilibris, que permeti al partit avançar en la construcció de projectes compartits per afrontar els reptes polítics de futur amb garanties”. Grau també ha volgut expressar el seu agraïment a la militància i a totes les persones de l’agrupació que durant aquests anys li han fet costat. També el PSC de les Terres de l’Ebre ha agraït a Grau l’esforç i la dedicació que ha mostrat en tot moment.
Víctor Grau continuarà com a regidor de l’Ajuntament de Tortosa fins que acabi el mandat, amb l’objectiu de culminar els projectes que ha impulsat al capdavant d’àrees com Joventut i Oci o Educació.













