Després d’actuar al Gran Teatre del Liceu i al Palau de la Música Catalana, el Quartet Vivancos pujarà a l’escenari del festival Ascó Batega. La formació de cambra inaugurarà aquest dissabte 27 de juny, a les 8 del vespre, el certamen musical al Centre Cultural Magatzem de Rita. L’entrada és gratuïta i hi haurà servei de barra a càrrec dels Kintos del 2008. Jordi Prim Roma, Alexis Garita Martínez, Estela Megías Sánchez i Quim Tejedor Arruja van fundar el quartet l’any 2019 a l’Escola Superior de Música de Catalunya. Des del seu debut, han actuat en auditoris i festivals de gran prestigi i han estat reconeguts amb diversos guardons. Amb aquesta estela de reconeixements, el Quartet Vivancos arribarà dissabte a Ascó per contagiar el batec de l’excel·lència musical.













