La Ràpita ha celebrat un any més un Sant Joan amb la flama del Canigó com a protagonista. La flama va arribar a la plaça del Coc de la mà d’un grup de voluntaris dels Diabmonis. La regidora de Turisme Elena Queralt va agraïr a l’entitat poder transportar la flama sense incidències.
Després de la lectura del manifest es va iniciar una cercavila fins al parc de Garbí amb l’acompanyament de la colla gegantera i dolçainera l’Esbart Dansaire Rapitenc i el grup Batuxaic. Tot fent prèvia pe sopar de pa i porta.
Durant tota la diada unes 5.000 persones van visitar el municipi, tot en una jornada de festa i alegria on no hi va haver cap incidència.












