La Trobada de Dones, celebrada a Ulldecona sota el lema «Dones que fan comarca», reforça els vincles i la igualtat d’oportunitats
El Montsià ha celebrat una nova edició de la Trobada de Dones, una jornada per reconèixer la contribució de les dones a la vida dels pobles i enfortir els vincles entre les participants dels diferents municipis.
Sota el lema «Dones que fan comarca», la iniciativa ha combinat participació, convivència i germanor. El restaurant l’Antic Molí d’Ulldecona ha estat un dels espais de la trobada.
Un espai de convivència i reivindicació
Les representants institucionals han defensat la importància d’estes jornades com a espais per compartir experiències i continuar treballant per la igualtat d’oportunitats entre dones i homes.
La trobada també ha posat en valor el paper de les entitats de dones i la seua contribució a la participació i a la vida comunitària dels pobles.
La iniciativa està organitzada pel Consell Comarcal del Montsià, amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Ulldecona i les entitats de dones del municipi.











