Apropar les activitats nàutiques a la ciutadania i donar a conèixer l’entorn natural de la badia. Aquest és el propòsit de la Festa del Mar de la Ràpita, que arriba aquest proper 28 de juny. Durant la jornada es farà una sortida en caiac que arribarà fins a les muscleres, per conèixer de prop aquest espai i l’activitat que s’hi desenvolupa. Una iniciativa que s’alinea amb les noves estratègies de desenvolupament turístic impulsades per l’Agència Catalana de Turisme, que busquen una major implicació dels residents en l’activitat turística del territori. L’activitat està organitzada conjuntament per l’Ajuntament, l’Estació Nàutica La Ràpita-Delta de l’Ebre i la Cabanya. La inscripció es pot realitzar a través del web www.enlarapita.com.












