El període general s’allargarà fins al 7 de febrer, amb calendaris específics per espècies i condicions particulars segons el terreny
La temporada de caça menor començarà este diumenge, 11 d’octubre, i el període general s’allargarà fins al 7 de febrer del 2027. L’inici de la campanya arriba marcat pels calendaris de cada espècie i les mesures de gestió que regulen l’activitat.
Els caçadors hauran de tenir presents tant els períodes hàbils com les condicions particulars dels terrenys on practiquen la caça.
Calendaris específics per espècies
Les dates generals de la temporada no són aplicables de la mateixa manera a totes les espècies. Per això, cal consultar els períodes hàbils de caça publicats pel Departament d’Agricultura, que recullen el calendari i les condicions de la campanya.
Esta obertura arriba després de la mitja veda, que també marca el calendari cinegètic a les Terres de l’Ebre.
Més de 3.500 federats i falta de relleu generacional
La Federació de Caça a les Terres de l’Ebre compta amb més de 3.500 caçadors federats. Des de l’entitat assenyalen que cada vegada hi ha més dones que practiquen esta activitat.
Amb tot, la federació adverteix d’una falta de relleu generacional, un dels reptes que afronta el sector al territori.













