La Diputació adapta el drenatge de la T-2021 a la nova amplada de la via i habilita un itinerari alternatiu pel Camí del Riu Vell
La carretera T-2021 entre la Ràpita i el Poble Nou del Delta està tallada al trànsit pels treballs de reconstrucció del drenatge. L’actuació forma part de les obres de condicionament que executa la Diputació de Tarragona per millorar la seguretat viària.
El tall, iniciat el 5 d’octubre, es preveu que s’allargue fins al 19 de març del 2027. Durant estos mesos, es mantindrà la connexió entre els dos nuclis mitjançant un itinerari alternatiu senyalitzat.
Desviament pel Camí del Riu Vell
El recorregut alternatiu passa per la xarxa viària existent, amb les carreteres TV-3405 i TV-3406, i pel Camí del Riu Vell.
El calendari del tall s’ha programat per respectar les feines del cultiu de l’arròs i altres activitats turístiques. L’Ajuntament de la Ràpita destaca la col·laboració entre administracions per minimitzar les afectacions a la circulació.
Els detalls del desviament es poden consultar a la informació de la Diputació sobre el tall de la T-2021.
Gairebé 15 milions per millorar la seguretat
El projecte compta amb una inversió de 14,9 milions d’euros i afecta un tram de prop de deu quilòmetres. Els treballs inclouen l’eixamplament de la carretera i l’adaptació dels sistemes de drenatge a la nova secció.
També es milloraran les interseccions, es construiran dues rotondes i s’adequaran trams segurs per a vianants i ciclistes.
Canal 21 Ebre ja va informar de l’inici de les obres de la carretera del Poble Nou del Delta.












