Roquetes ja es troba en plena festa major i tanca amb nota el primer cap de setmana d’actes. Un dels moments més destacats va ser el pregó, enguany a càrrec de Pau Hidalgo, esportista roquetenc que va fer la volta al món en bici a favor de la investigació del càncer de mama. El jove ciclista va fer un crit a la valentia i l’optimisme en un discurs carregat de vivències.
Dissabte de pregó i diumenge de Gran Cosso-iris, l’activitat per excel·lència de la festa major.
Els membres de “La Fúria del Drac” van veure recompensada la feina durant mesos amb el premi a millor carrossa.
Aquesta va ser una de les 25 carrosses que van desfilar pel carrer Major, amb temàtiques ben diverses. Una altra va ser la galàxia, inspirada amb l’Observatori de l’Ebre i l’eclipsi solar del pròxim agost.
Roquetes va demostrar una vegada més que el seu cosso-iris és únic al territori. Per la participació, la qualitat i l’esforç de milers de persones per fer d’aquesta activitat un emblema de la seva festa major.












