La Guàrdia Civil va assistir els tres ocupants, que es trobaven a mitja milla de Sant Jordi d’Alfama, i va remolcar l’embarcació fins al port
La Guàrdia Civil va rescatar dilluns dos adults i un nadó d’un any i mig que navegaven en una embarcació d’esbarjo a la deriva davant la costa de l’Ametlla de Mar.
A mitja milla de Sant Jordi d’Alfama
Salvament Marítim va rebre l’avís pels volts de la una del migdia i va traslladar l’actuació als agents de la Guàrdia Civil que patrullaven per la zona.
L’embarcació havia quedat aturada a mitja milla de la costa, a l’altura de Sant Jordi d’Alfama. L’estat de la mar incrementava el risc per als tres ocupants.
Una avaria al motor
Quan van arribar al lloc, els agents van comprovar l’estat de salut dels tripulants i van inspeccionar l’embarcació. La revisió va permetre determinar que el vaixell havia quedat a la deriva per problemes al motor.
Finalment, la Guàrdia Civil va remolcar l’embarcació fins al port de l’Ametlla de Mar, on va concloure l’actuació.
Salvament Marítim recomana revisar el motor, el combustible, les comunicacions i els elements de seguretat abans de sortir a navegar. Es poden consultar els seus consells oficials per a la navegació d’esbarjo.













