L’art com a espai de trobada, expressió i també per trencar estigmes al voltant de la salut mental. Amb aquesta mirada, el Campus Terres de l’Ebre de la URV acull per tercer any consecutiu l’exposició Parelles Artístiques, una iniciativa que uneix persones vinculades als serveis de salut mental amb artistes de diferents disciplines. Tretze parelles creatives de les Terres de l’Ebre i el Camp de Tarragona han treballat conjuntament en obres de pintura, fotografia, escultura, música o joieria. El projecte posa en valor el procés creatiu compartit com una eina d’expressió, creixement personal i lluita contra els prejudicis.
Entre les persones participants hi ha Maria José Torres, usuària de la Fundació Pere Mata Terres de l’Ebre, que ha presentat la seva obra Tarannà.
Maria José Torres també ha volgut posar en valor la tasca que desenvolupa la Fundació Pere Mata Terres de l’Ebre i el suport que ofereix a les persones amb problemes de salut mental. Una tasca que considera essencial per poder deixar de sobreviure i començar a viure.
L’exposició es podrà visitar al campus de la URV fins al 23 d’octubre.











