Així arrencava el concert de cloenda del festival de piano Toca’m a Tortosa. Un concert de Manu Guix, acompanyat dels The Veterans, que es va haver de posposar ara fa un mes per malaltia del músic. Tot en una plaça de la Catedral plena de gom a gom que va permetre a Guix combinar els grans èxits de la seva trajectòria i presentar el seu nou EP, Galàxies.
Un nou treball que reivindica la necessitat d’expressar els sentiments sense filtres.
Un festival, el Toca’m, que s’ha consolidat i que viu una etapa de creixement mantenint sempre la seva essència.
Des de l’Ajuntament de Tortosa s’ha agraït l’aposta de l’organització per tirar endavant un festival que porta la música de piano a diferents espais de la ciutat i que contribueix decididament a dinamitzar culturalment la ciutat.
Un festival que va cloure amb un directe que va fer vibrar el públic, que va cantar des de la primera nota.











