De moment, gairebé setanta nedadors s’han inscrit per a una aventura de més de 30 quilòmetres al llarg del riu Ebre entre Tivenys i Amposta. Enguany estem creixent més enllà del que ens esperàvem, la millor manera de celebrar aquesta 15a edició, que tancarà inscripcions l’1 de juny.
La llista d’inscrits d’aquest any ja inclou un fort component internacional de tot Europa i més enllà, amb nedadors confirmats d’Espanya, el Regne Unit, Països Baixos, Itàlia, França, Irlanda, Canadà, Colòmbia, Malàisia i més, convertint-se en una de les edicions més diverses de l’UltraEbre fins a la data.
Una experiència única de marató de natació fluvial
L’UltraEbre és àmpliament reconeguda com més que una cursa d’un sol dia. L’esdeveniment està dissenyat com una experiència de diversos dies que permet als nedadors i equips de suport aclimatar-se, entrenar-se al riu, assistir a sessions informatives i conferències, i gaudir junts dels paisatges i la cultura de les Terres de l’Ebre.
Font i foto: UltraEbre Swim Marathon













