L’Oficina Virtual i les Oficines d’Atenció Ciutadana (OAC) mòbils de la Generalitat han permès a la ciutadania fer prop de 5.000 tràmits en menys d’un any de vida dels respectius serveis. Així ho revela el conseller de la Presidència, Albert Dalmau, en declaracions als mitjans, en les quals celebra les dades i emmarca la fita en la voluntat del Govern de «no fer tan complicat poder-se dirigir» a l’administració.
Concretament, l’Oficina Virtual ha fet 3.588 videoatencions des de l’octubre del 2025 i ha aconseguit una valoració mitjana de 4,95 sobre 5. Les cinc rutes de les Oficines d’Atenció Ciutadana mòbils, al seu torn, han prestat 1.181 atencions des de l’abril, la majoria dels quals vinculades a la identificació digital i a les prestacions socials. Per ara, el conseller centra la tasca del Govern en «analitzar» la resposta als més de 200 pobles que ja visiten les oficines mòbils.
Les cinc OAC mòbils visiten un cop al mes més de 200 municipis on no hi havia la possibilitat de fer tràmits directes amb la Generalitat.












