La Rapitenca ha anunciat la renovació del migcampista argentí Susmel, que segueix una temporada més per intentar complir els objectius del club.
D’altra banda, l’entitat marinera també ha confirmat la tornada de Lluís Rovira, polivalent defensor de casa que torna després d’una temporada a l’Aldeana. Rovira va jugar a la Rapitenca de Lliga Elit i aquesta serà la seva segona temporada al primer equip.
També s’ha confirmat que Callau, després d’una gran temporada a l’Ulldecona, tornarà a la Rapitenca per seguir creixent com a extrem.
Font i foto: UE Rapitenca













