La Piraguada de la Plataforma en Defensa de l’Ebre (PDE) celebrarà el 21 de juny la 25a edició, una efemèride amb la qual es reivindicarà “el salt generacional” que ha fet l’activisme pel riu però amb la “il·lusió intacta”.
Aquesta evolució, com han destacat des de la PDE, es fa evident en aspectes com els canvis de format en la venda d’entrades i de promoció de l’acte o en l’increment de la xarxa de col·laboradors.
Començarà, com és habitual, des de Xerta i acabarà a Tortosa amb la part més reivindicativa, però tindrà enguany una parada especial a Aldover on, coincidint amb el Festival Riu Viu, es farà un esmorzar a preus populars per als participants de la piraguada, que també obtindran descomptes en les entrades de Riu Viu.
També els alumnes de l’escola Sant Llàtzer de Tortosa s’han encarregat de la pancarta reivindicativa i de crear una campanya publicitària per fer-ne difusió. Com han explicat l’Èric i la Clàudia han fet cartells i també faran un pòdcast sobre l’Ebre.
Les entrades de la Piraguada de la PDE ja estan disponibles a Ebre Ticket.












