ERC ja escalfa motors per les eleccions municipals de 2027, que se celebraran d’aquí a un any. El president de la Federació d’Esquerra Republicana de l’Ebre, Albert Salvadó, acompanyat de diversos alcaldes i alcaldesses republicanes, i dels presidents dels consells comarcals del Baix Ebre, Ribera d’Ebre i Terra Alta, ha destacat que “la reivindicació de les Terres de l’Ebre estarà al centre del projecte municipalista d’Esquerra Republicana”.
El foment de la inclusió i cohesió social als municipis, el treball per un projecte comú i ambiciós de Terres de l’Ebre com a territori d’oportunitats, i el desplegament d’instruments que ajudin els pobles i micropobles a respondre les seves necessitats i revertir el despoblament, eixos de l’acció municipal d’Esquerra a un any de les eleccions.
Actualment, Esquerra és la primera força municipalista a les Terres de l’Ebre amb 25 alcaldies, 190 regidors, 33 consellers comarcals i 3 diputats provincials.












