Joves d’arreu de la comarca del Montsià s’han pogut desplaçar a la Sénia per participar en el curs de monitoratge de lleure impulsat pel Consell Comarcal i la Coordinació Territorial de Joventut. Aquesta formació itinerant té l’objectiu d’apropar l’oferta a l’interior de la comarca, oferint a la gent jove l’oportunitat d’entrar al món laboral.
El curs vol donar resposta a una alta demanda formativa que ha de cobrir la gran necessitat de monitors que sempre hi ha als estius i durant la resta de l’any.
Tant l’Ajuntament de la Sénia com els alumnes que han participat, destaquen que la feina dels monitors és fonamental per transmetre valors, alhora que ajuda a formar el futur dels més joves.
Els alumnes podran posar en pràctica els coneixements adquirits al territori i preparar-se per a la intensa campanya de casals d’estiu.












