Prop de 200 docents de les Terres de l’Ebre i el País Valencià han tallat la N-340 a Vinaròs amb una baldana popular sota el lema “La Sénia no és frontera”. La protesta ha arrencat a les 7:30 del matí, a tocar d’Alcanar. Després de tallar la via, els participants han cuidat baldanes per esmorzar. Els representants sindicals de banda i banda del Sénia han assegurat que les reivindicacions són compartides.
Els manifestants han reclamat una educació en català, millores salarials, recursos per a l’educació pública i les dimissions de les conselleres d’Educació de Catalunya, Esther Niubó, i de València, Carmen Ortí.
Tot plegat arriba després de la reunió de la mesa sectorial de dimecres, que va acabar sense acord, però amb el compromís de continuar negociant aquest dijous i divendres.












