El Delta de l’Ebre viu un dels moments de màxima afluència turística. Cada vegada són més els visitants que opten pels creuers fluvials i marítims per descobrir alguns indrets com l’Illa de Buda, la badia dels Alfacs o la desembocadura del riu. Una experiència que s’ha consolidat on des del sector ofereixen rutes diàries per mostrar tots aquests atractius.
L’increment de visitants durant l’estiu representa un impuls per al sector turístic, amb una oferta que combina activitats a la natura, gastronomia i divulgació ambiental apostant per la sostenibilitat.
Les rutes acostumen a recórrer espais protegits oferint al visitant la possibilitat d’observar aus, conèixer ecosistemes i entendre la importància ambiental d’aquest entorn natural. Tenen una durada, aproximadament, d’una hora. Una oferta turística amb valor afegit que permet gaudir del paisatge des d’una embarcació, i una bona estona en família i amics.












