La regidora de Festes, Nati Parramon, destaca l’elevada participació de veïns i visitants i valora positivament el desenvolupament de la programació
Ascó ha posat punt final a unes Festes Majors marcades per l’elevada participació. Segons la regidora de Festes, Nati Parramon, totes les activitats programades han registrat el ple absolut.
La responsable municipal s’ha mostrat satisfeta amb la resposta del públic i ha destacat que tant els veïns com les persones arribades d’altres municipis han pogut gaudir d’una programació variada.
Música, tradició i activitats populars
Les festes han inclòs propostes per a públics de totes les edats, amb actes com el ball de vermut, el carnaval d’estiu i diferents activitats lúdiques i tradicionals.
La música també ha tingut un paper destacat amb el Festival Ascó Batega, que enguany ha comptat amb concerts d’Els Catarres i The Tyets, dos dels principals reclams de la programació.
Canal 21 Ebre ha recollit alguns dels moments de la celebració en el reportatge sobre els actes del divendres de les Festes Majors d’Ascó.
Valoració positiva de l’organització
Parramon ha valorat molt positivament la feina desenvolupada per fer possible les festes i la resposta rebuda en cadascun dels actes. L’elevada afluència consolida la Festa Major com una de les principals cites socials, culturals i lúdiques del municipi.
La informació sobre les pròximes activitats locals es pot consultar a l’agenda oficial de l’Ajuntament d’Ascó.












