Unes 200 torxes van tornar a il·luminar els carrers del nucli antic de Tortosa en la 18a Marxa de Torxes per la Independència. Un any més, la marxa va començar al Castell de la Suda i va acabar a la plaça Barcelona sota el lema “Alcem-nos pel Territori, pel País, Independència!”.
La convocatòria ha reivindicat la defensa del territori i del riu Ebre, i ha posat també el focus en la situació de l’educació pública catalana. A l’acte final hi han intervingut representants d’USTEC i la CGT Ensenyament, mentre que la lectura del manifest ha anat a càrrec d’Arran Terres de l’Ebre.
El portaveu de la Comissió 11 de setembre a les Terres de l’Ebre, Guillem Argelich, juntament amb Pau Urenya, portaveu de la USTEC, han reivindicat la importància de l’acte, així com la lluita que els docents han dut a terme el darrer any. Els beneficis de l’acte es destinaran a la caixa de resistència dels docents i a la campanya 7 dels Nostres.











