El pressupost de la Generalitat incorporarà 12 milions d’euros que seran transferits a l’Ajuntament de la Ràpita per impulsar la construcció del nou institut. La diputada del PSC al Parlament, Lídia Ferré, ha explicat a Canal 21 Ebre que estos fons, inclosos dins del paquet de 400 milions d’euros per a millores en infraestructures educatives, arribaran amb l’aprovació dels comptes, prevista a principis de juliol. La negociació entre PSC i ERC permetrà que el consistori rapitenc no haja d’avançar els recursos necessaris per al centre.
Amb estos 12 milions i els gairebé 75 nominatius entre altres, la Generalitat pretén posar al dia infraestructures i equipaments a les comarques de l’Ebre. Els pressupostos expansius també volen incloure millores en educació, salut i serveis socials, aprofitant el creixement econòmic de Catalunya.












