Les freqüències de Cadena SER Ebre, que són Ràdio Ebre, Els 40, Cadena Dial i SER Móra d’Ebre formen part del grup 21 Audiovisual. Així ho anunciava el director gerent del grup, Albert Roda, a la inauguració de les noves instal·lacions. Des de SER Catalunya definien aquesta adhesió com “una oportunitat immillorable”.
Un dels objectius de la nova direcció de la SER és ampliar la presència de continguts ebrencs a la resta de Catalunya.
La nova programació de cadena SER Ebre s’estrenarà amb la nova temporada, a partir de setembre.












