La Ràpita tornarà a vibrar amb la música, el ball i la cultura flamenca el pròxim 30 de maig amb la celebració de la tercera edició del festival Ràpita Olé.
Una nova jornada que espera rebre al voltant d’uns 500 assistents amb actuacions de dansa flamenca al pavelló firal, una rua pels carrers, passejades de carros i cavalls i novetats com un karaoke, un concurs de taules engalanades o un tribut musical a El Barrio.
La fita també comptarà amb tallers infantils, una zona de tapes i una exposició artística. Des de l’organització s’explica que aquesta és una trobada de caràcter familiar i participativa molt singular de la Ràpita que no s’assembla a les dels voltants.
L’ajuntament assegura que donar suport a aquest festival ajuda a potenciar la gran riquesa i diversitat cultural del poble.
Una tercera edició que vol continuar consolidant Ràpita Olé com una cita que refermi la diversitat cultural el municipi.












