Xavier Reverté, alcalde de La Ràpita, visita “Sal i Pebre” amb Diana Mar. En aquesta nova edició del programa Sal i Pebre, conduït per Diana Mar, rep la visita de Xavier Reverté, conegut popularment com a “Xapo”. Rapitenc de cap a peus, Reverté és empresari del sector de l’alimentació i la restauració i actual alcalde de La Ràpita.
Al llarg de la conversa, el convidat comparteix records, vivències i la seva visió sobre la identitat rapitenca, en un episodi que combina gastronomia mentre preparen un plat d’angules amb ous ferrats, història personal i reflexió sobre el present i futur del municipi.
Diana Mar guia una entrevista propera i plena d’autenticitat, en què la cuina esdevé el fil conductor de moments i emocions.












