El defensa canareu Manel Royo seguirà una temporada més al CD Ebro, equip al que va arribar el passat mes de febrer procedent del Teplica de la República Txeca. El lateral del Montsià va tenir molt protagonisme fins que va arribar la pandèmia i es va cancel·lar la competició.
Fiscalia investiga l’anterior govern de Junts per Tortosa per adjudicar obres a l’Espai Joan Moreira quan els treballs ja havien...

Per oferir una millor experiència, utilitzem tecnologies com ara cookies per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.