Posar les persones “al centre” de la universitat i dotar-les d’infraestructures amb una inversió de 150 milions d’euros que vol “transformar” la URV. Este és el projecte del rector Josep Pallarès per als pròxims sis anys, que multiplica per deu la inversió executada en el darrer mandat i busca superar el “deute històric” amb la comunitat educativa.
En una entrevista a Canal 21 Ebre, Pallarès ha explicat que al campus de les Terres de l’Ebre el repte principal és l’arribada dels estudis de medicina, amb un nou edifici annex al campus de Remolins que “avança segons el previst”, també pel que fa a la cerca de personal docent.
L’arribada dels estudis de medicina serà el segon projecte per volum d’inversió de la URV en els pròxims anys, on la salut serà protagonista amb el trasllat de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut i la creació del nou “ecosistema de salut” a Bellissens.












