La Rapitenca segueix confeccionant la plantilla per a la propera temporada, en la que el primer equip estarà dirigit per Xavi Sánchez. El club mariner ha fet oficial a les seves xarxes socials tres renovacions: Pachu, migcentre paraguaià que començarà al seva novena temporada amb la camiseta blanc-i-blava; Argilaga, defensor de Reus que afrontrà la seva segona campanya al carril esquerre de La Devesa, i Jerez, central argentí que intentarà millorar els seus registres durant la seva segona temporada a la Rapitenca.
Font i foto: UE Rapitenca













