Els abrics rupestres de l’ermita de la Pietat d’Ulldecona, declarats Patrimoni de la Humanitat, han resistit el pas dels aiguats provocats per la borrasca Alice sense patir, aparentment, danys greus. Tot i això, les pluges torrencials sobre la serra de Godall han provocat despreniments de roques en un dels abrics i desperfectes als camins d’accés.
L’alcaldessa, Núria Ventura, ha explicat a Canal 21 Ebre, que es farà una anàlisi detallada per determinar si l’aigua ha pogut afectar el conjunt o altres estructures properes a l’ermita.
A la resta del terme municipal, la borrasca Alice també ha causat estralls en camins, passos sobre barrancs, camps de conreu i la depuradora de les Ventalles. Els danys se sumen als que encara no s’havien pogut reparar d’episodis anteriors. Ventura celebra, almenys, el canvi a millor del procés d’arribada d’ajuts.
El consistori encara no ha quantificat els danys econòmics sobre el patrimoni històric i cultural del municipi, que inclou també jaciments ibèrics, construccions medievals i el mateix castell d’Ulldecona, on s’han detectat humitats i petites esllavissades.