L’Agència Catalana de la Joventut, ha encapçalat l’Espai de Demarcació a les Terres de l’Ebre, una trobada que reuneix el personal que treballa en polítiques de joventut al territori, tant des de l’àmbit polític com tècnic.
L’objectiu principal de la jornada és conèixer els projectes que es duen a terme i afavorir la vinculació entre els professionals. Bartolomé Agudo, director de l’Agència Catalana de la joventut ha destacat la importància de la iniciativa.
Durant la jornada, s’ha posat el focus en les principals preocupacions que afecten el jovent de les Terres de l’Ebre. S’ha destacat la necessitat de garantir que els joves puguin accedir a totes les polítiques de joventut disponibles i la importància de fomentar el seu arrelament al territori.
Aquesta edició s’ha celebrat a Benifallet amb la voluntat d’anar movent les trobades arreu de diferents municipis de les comarques ebrenques.
L’Espai de Demarcació també inclou la realització de tallers dissenyats perquè els tècnics i polítics de la regió adquireixin noves habilitats i coneixements per continuar desenvolupant el talent del jovent.












