El Club Atletisme Terres de l’Ebre va tenir una lluïda actuació al Campionat de Catalunya d’atletisme sub’12 indoor disputat a Sabadell. Ramon Castells va ser segon als 60 llisos amb 8.71, millor marca personal, mentre que va firmar la mateixa posició a la llargada amb 4.25, també millor marca personal.

Per la seua part, el relleu 4×200 llisos masculí format per Ramon Castells, Yago Caloto, Jan Lleixà i Roc Valls, va guanyar la plata.

En categoria fememina, Paula Sintorres va ser quart als 60 llisos amb 8.75 i també quarta a la llargada amb 3.99, i Nina Valls sisena en 60 tanques amb 10.41, millor marca personal.
D’altra banda, en relleus 4×200, l’equip femení composat per Paula Sintorres, Carla Ferrando, Laura Borràs i Nina Valls, va ser sisè.
Finalment, també cal destacar que Geray Fosch, de la Unió Atlètica Montsià, va ser tercer en la modalitat de perxa en aquesta prova.