Sant Carles de la Ràpita ha programat més de 20 propostes de teatre, música, cinema o dansa per la temporada cultural tardor-hivern. Pel que fa al teatre, destaca l’espectacle familiar “L’aventura d’avorrir-se” mentre que per als adults s’han programat dues obres: el cabaret còmico-musical “Akelarre” i la comèdia “Separades i què”. La regidora de Cultura, Èrika Ferraté, ha explicat que per al 2020 es prepara una proposta teatral de caràcter anual.
En l’apartat musical, destaquen els concerts de Santa Cecília i de Nadal de la banda de l’Agrupació Musical Rapitenca, així com la celebració per primera vegada de l’aplec coral “Catalunya Canta” el 20 d’octubre. En dansa es podrà gaudir de l’espectacle “El trencanous” de la mà de la companyia del Ballet de Moscou. En cinema continua amb l’oferta del Cineclub la Ràpita i del cicle Gaudí. També destaca la nova edició del cicle Històries de la Mar de l’Ebre, amb conferències sobre els 100 anys de la confraria de la Verge del Carme.
L’alcalde de la Ràpita, Josep Caparrós, ha agraït la participació de les entitats del poble en la configuració d’una programació per a tots els públics.
La programació arrenca ja aquest divendres 4 d’octubre amb la celebració de la Nit de l’Ensenyament. // Foto AJUNTAMENT DE LA RÀPITA.