La Cursa de l’Airosa-Memorial Felip Adell que se celebrarà al Mas de Barberans aquest dissabte, serà la cinquena prova puntuable per al Circuit Ebrenc de Curses per Muntanya. La cita pretén oferir al corredor una experiència única amb un recorregut que incorpora els millors trets característics de les muntanyes dels Ports combinat amb un suport incondicional de l’afició del poble.
Aquest any, la cursa afegeix dues petites modificacions. La sortida serà al Muro, davant de les noves instal·lacions polivalents on es celebren els actes de la Quinzena Cultural de Mas de Barberans. A més, a l’últim cim, es farà una aproximació a un dels llocs més emblemàtics de l’entorn, el Flaret. En total, el nou circuit té 21quilòmetres amb 1.400 metres de desnivell positiu.
Després de celebrar-se l’Airosa, el certamen seguirà amb la Cursa de Les Roques d’Horta de Sant Joan, on també s’espera una bona participació.
Font i foto: Cursa de l’Airosa













