Més de 60 cavalls i centenars de mascotes han omplert la carretera que uneix Jesús i Roquetes per celebrar una nova edició de la festa de Sant Antoni. Una festa que s’organitza de forma conjunta per proximitat i per les arrels pageses compartides. Avui Sant Antoni serveix per segellar una cordialitat institucional i veïnal que ja és indestriable.
L’alcalde de Roquetes, Ivan Garcia, i el president de l’EMD de Jesús, Víctor Ferrando, han posat en relleu aquesta col·laboració. Enguany, el canvi de data obligat per la pluja no ha impedit que es repartissin 800 coquetes i les tradicionals baldanes d’aquesta festivitat, tal com ha explicat el president del Patronat de Festes de Roquetes, Juan Carlos Sangres.
Sant Antoni tanca una edició més a Roquetes i Jesús, demostrant que la tradició compartida és el millor motor de convivència.












