La campanya ‘Avant Jesús’ ha aconseguit un dels seus objectius: la creació de la Taula per la recuperació del nucli antic del poble de Jesús i la presentació d’un catàleg de mesures.
Aquesta setmana ha tingut lloc la primera de les reunions de la taula formada per representants de l’EMD de Jesús i l’Ajuntament de Tortosa, tècnics i veïns per adoptar mesures, i fer un seguiment del seu compliment per revertir la situació de “manca d’inversions i recursos públics”.
Des de Jesús Avant també es va demanar a l’Ajuntament de Tortosa trobar una solució a “l’incompliment històric” dels dos policies que li pertoquen per conveni a l’EMD de Jesús, i també a la inspecció d’obres. A la reunió hi va assistir l’alcalde de Tortosa, Jordi Jordan, i també el president de l’EMD de Jesús, Víctor Ferrando, que van detallar les diferents actuacions previstes per presentar a la Llei de Barris.