El diumenge 25 de gener, a les onze del matí, està previst l’inici de les curses del IV Cros de Paüls, prova emmarcada dins del calendari de curses dels Jocs Esportius Escolars del Baix Ebre.
En total es disputaran 14 proves de 16 categories diferents havent-se adaptat a la baixa les distàncies respecte a les utilitzades en edicions anteriors. Les característiques de la població han fet recomanar reduir lleugerament els metres d’alguna de les curses. D’aquesta manera començaran els juvenils i cadets masculins que recorreran una distància de 1.800 metres, la mateixa de les de la modalitat femenina. Continuaran els infantils amb 1.200 metres per a nois i noies, als alevins 900 metres, benjamins 450 metres, prebenjamins 300 metres, per acabar amb els més menuts, els patufets, que correran 100 metres. Hi haurà una medalla commemorativa per a tots els participants i trofeus per als tres primers de cada categoria, i premis als integrants del millor equip i millor atleta local. La sortida de totes les curses es faran des del Casal Municipal, al carrer Carretera. La prova anirà, com l’any passat, direcció al carrer Escoles, al final del qual hi ha una zona de terra habilitada per al cros.
Com en edicions anteriors els organitzadors, Consell Esportiu del Baix Ebre i Ajuntament de Paüls, han previst a la zona esportiva, al costat de la piscina municipal, un espai habilitat per estacionar els vehicles. Després del calendari comarcal els esportistes tindran el repte de la Final Territorial de Cros de les Terres de l’Ebre prevista per al 8 de març a Móra d’Ebre.
Font i foto: Consell Esportiu del Baix Ebre













