Més d’un centenar d’alumnes de l’institut Cristòfol Despuig i de l’institut Dertosa de Tortosa participaran en el programa Mapadeball.
Es tracta d’un projecte artístic i educatiu en el qual es promou i s’ensenya el llenguatge del moviment i la dansa contemporània.
L’alcaldessa de Tortosa, Mar Lleixà, explica que el projecte incorpora valors com la inclusió social i també el pensament crític.
El regidor de Cultura, Jordi Jordan, ha destacat que aquesta és una experiència compartida per diferents ciutats, que vol connectar joves i artistes, mentre que el regidor d’Educació, Víctor Grau, ha remarcat la importància de promocionar les arts en un món cada vegada més tecnològic.
El projecte s’ha presentat a l’alumnat de la mà de les coreògrafes Sílvia Sant i Mònica Muntaner, amb l’espectacle “Umhlaba, significa món en zulú”.
El projecte de Mapadeball culminarà amb una funció al mes de maig on es posaran en escena les coreografies apreses.












