El partit de rivalitat ebrenca entre el Tortosa Ebre i l’Ascó, corresponent a la primera jornada del Grup III de Primera Catalana va acabar amb victòria dels asconencs per 1-2. Molt aviat, al minut 8, els de la Ribera d’Ebre s’ha avançat amb un gol d’Enric Agràs, i s’ha arribat a la mitja part amb el resultat de 0-1, tot i que els locals han gaudit d’algunes ocasions clares per empatar d’Arnau, Aleix Cuenca i Fabregat.
A la segona meitat, al minut 67′, Marcel Messeguer, de falta, ha fet pujar el 0-2 al marcador. Tres minuts després, l’Ascó s’ha quedat amb deu homes per l’expulsió amb vermella directa del porter Sergi Fuertes, i el Tortosa Ebre ha aprofitat per mirar de retallar distàncies, cosa que ha aconseguit al temps de descompte mitjançant Lluís Espinach. Posteriorment, el resultat ja no ha variat.
D’altra banda, en l’altre partit de la jornada amb protagonista ebrenc, la Rapitenca ha perdut contra el Camp Joliu per 2-1, en un partit en el que ha gaudit de nombroses ocasions, però en el que els locals han estat més efectius. S’han avançat els del Montsià amb un gol de penal de Susmel al minut 38, però a la segona meitat, el Camp Joliu li ha donat la volta establint el definitiu 2-1.
Font: Tortosa Ebre, Ascó i Martí Garcia