Ja són 39 anys que els veïns de l’Ametlla de Mar van iniciar la tradició d’ornamentar els seus carrers amb catifes de colors per celebrar el Corpus. Un any més els carrers més cèntrics de la població han tornat a lluir gràcies a un grup de veïns i veïnes que continuen mantenint la tradició malgrat la manca de relleu generacional. Per tal d’incentivar el jovent l’Ajuntament ha signat un conveni amb l’institut Candelera.
Enguany s’ha hagut de reduir el recorregut. Malgrat tot, encara queden quatre agrupacions de catifaires que mantenen el llistó molt alt. Una de les veïnes que hi col·labora des del primer dia és Carme Borràs, qui recorda uns inicis amb una participació multitudinària i l’ús de flors naturals en els dissenys de les catifes.
Sigui com sigui, els carrers del centre del municipi van tornar a lluir, atraient veïns i visitants, en uns carrers engalanats i apunt per a la processó de Corpus.