Junts per les Terres de l’Ebre presentarà una moció als Consells Comarcals i als Ajuntaments del territori en la que demanarà una sèrie de millores a l’autopista AP-7 i a les vies del seu voltant.
Junts acusa l’Estat Espanyol d’haver marginat el tram de l’autopista que passa per les Terres de l’Ebre i assenyala el PSC com el principal culpable d’aquesta deixadesa estructural. Assegura, a més, que la millora de l’AP7 no només és imprescindible per mantenir un teixit econòmic i turístic pel territori, sinó que també ho és per prevenir accidents i assegurar una reducció de sinistralitat a l’autopista.
A banda de les millores requerides a l’AP-7, Junts també presentarà una proposta al parlament per posar sobre la taula l’estat actual de la Nacional 340 a l’altura de l’Ebre.
Finalment, Junts demana a la resta de partits polítics de les Terres de l’Ebre que se sumin a la moció per fer més força a l’hora d’aconseguir dur a terme les millores plantejades.












