L’Ajuntament de Tortosa ha finalitzat les obres de la nova sala de l’Auditori Felip Pedrell. Es tracta de la sala intermitja que se sumarà a les dues ja existents: la gran i la petita. També s’ha enllestit l’entrada i el vestíbul que dona accés a les tres sales. L’alcalde de Tortosa, Jordi Jordan, ha explicat que el següent pas és dotar l’espai de l’equipament escènic necessari.
En paral·lel, i de forma immediata, arrencaran les obres de reforma i millora de la sala gran. L’obra preveu la renovació del paviment, les butaques amb graderies esglaonades, l’arranjament de la teulada i nova climatització.
La previsió és poder finalitzar el conjunt de l’actuació i inaugurar-ho al complet l’estiu del 2026.
Mentrestant, la programació d’arts escèniques del Teatre Auditori Felip Pedrell es continuarà realitzant en espais alternatius de la ciutat, com el Museu de Tortosa o el Centre Cívic de Ferreries. La regidora de Cultura, Mar Lleixà, ha explicat que s’han programat una desena d’espectacles per a tots els públics.
La programació arrenca aquest pròxim divendres amb “Les coses excepcionals”. Els espectacles “Latas, “Cospress”, “Salvat-Papasseit. Visca l’amor!”, “Molotov” o “The Yetis” completaran una programació que novament inclou el Cicle Gaudí o el Documental del Mes