L’Ajuntament de Tortosa, a través de Tortosasport, ha començat els treballs de renovació de la canonada d’abastament d’aigua al complex esportiu Win Jesús per evitar les importants fuites d’aigua que pateix la instal·lació esportiva.
Concretament, es modificarà la connexió a la xarxa d’abastament d’aigua potable amb una nova canonada, que pujarà cap a la planta coberta des d’on es distribuirà per l’edifici amb connexió a la xarxa existent de vestidors, les dutxes i la xarxa existent de la sala d’instal·lacions. Uns treballs que tenen un termini d’execució de dues setmanes i un cost de 5.679,84 euros.
“Després de detectar que el complex Win Jesús pateix pèrdues d’aigua a la canonada d’abastament del complex després de la connexió a la xarxa municipal hem optat per la seua renovació”, ha explicat el regidor d’Esports, Víctor Grau, que també ha explicat que aquestes fuites són més importants en les èpoques de major consum, és a dir, a l’estiu.
El complex Win Jesús disposa d’unes instal·lacions de 4.000 metres quadrats amb els serveis de: piscina descoberta; sala de fitness i entrenament funcional; sala d’spinning i activitats dirigides i pistes de pàdel.