A la vuitena jornada del Grup III de la Primera Catalana, el Tortosa Ebre va empatar a un al camp del Cubelles, en un partit en el que es van avançar els locals al minut 18 de l’encontre. A la segona meitat, al minut 74, el visitant Genís va poder empatar a un el matx gràcies a la transformació d’un penal. Posteriorment, el Cubelles es va quedar amb deu homes sobre el terreny de joc.
Per la seva part, la Rapitenca va empatar a un amb el Martorell a la Devesa, en un encontre en el que els visitants es van avançar al minut 10, amb un gol en pròpia porta dels ebrencs, que poc després van empatar mitjançant Edu Benitez. Al minut 75, els dos conjunts es van quedar amb un home menys.
Finalment, l’Ascó va poder suprar el Sitges 1-2. Als 28 minuts, Aumatell va marcar el 0-1, seguidament, els locals van empatar, i al 77′, el mateix Aumatell va establir el definitiu 1-2. Abans d’acabar el partit, els locals es van quedar amb deu homes.
Foto: CF Tortosa Ebre













