Els docents, i altres col·lectius del sector educatiu, s’han manifestat aquest divendres al migdia a Barcelona per exigir al Govern que torni a negociar i millori l’acord assolit amb CCOO i UGT.
La marxa ha començat des de la plaça Tetuan passades les 12.30 hores i fins al parc de la Ciutadella, davant del Parlament, on han confluït amb la protesta de metges. Des de les Terres de l’Ebre han sortit tres autobusos amb docents per participar en la protesta. Els sindicats convocants han celebrat la participació.
El Departament d’Educació ha xifrat en un 39,64% el seguiment de la vaga mentre que la USTEC parla d’un 85% de seguiment. Els sindicats convocants insten el conseller de la Presidència, Albert Dalmau, a reprendre les negociacions dimarts que ve en una reunió a la UB.
En aquest sentit, el Govern assegura que veu marge per dialogar amb els docents en vaga, però defensa l’acord ‘ambiciós i valent’ amb CCOO i UGT. La manifestació clou una setmana de vagues educatives, amb convocatòries per territoris de dilluns a dijous i per a tot Catalunya aquest divendres.












