Alguns ajuntaments del Montsià i el Baix Ebre han hablitat equipaments per a totes les persones atrapades pels aiguats de les últimes hores. Amposta ha habitat el pavelló de tecnificació i Ulldecona també ha obert el pavelló poliesportiu de l’avinguda Terrers per acollir persones atrapades pel tall de les diverses carreteres, sobretot a l’autopista AP-7. La Ràpita també ha acollit un centenar de persones al pavelló municipal.
Finalment ens han ubicat en el pavelló d'esports, en que passarem la nit. Està arribant molt gent. Encara hi ha molta gent en els accessos al Amposta, siga per la N340 siga per l'Ap7. Estem bé. pic.twitter.com/1SewotDWEZ
— Josep Pérez (@pepperezs) October 12, 2025
Un altre dels municipis que s’ha activat per donar resposta a aquesta emergència és Freginals, on ajuntaments i veïns han obert portes de cases, dependències municipals i el restaurant local per acollir més de 150 persones que han quedat atrapades per la intensitat del xàfec i el tall de les carreteres.
