La Ribera d’Ebre es transforma durant aquestes setmanes en un mar de colors amb la floració d’ametllers, presseguers i cirerers. Un fet que marca l’inici de la primavera i que permet oferir l’experiència de La Ribera en Flor, una campanya que enguany oferirà 19 experiències que uneixen paisatge, turisme, esport i producte local a 13 municipis de la comarca.
Les inclemències meteorològiques han afectat el temps de floració dels arbres. Els dies seguits de pluja endarreria el procés i el sol, l’accelera.
La Ribera en Flor és una oportunitat per descobrir la comarca de la Ribera d’Ebre a través de diferents activitats. Enguany, la novetat destacada és un taller de flors que tindrà lloc a Miravet el 14 de març.












