El reconegut periodista José Antonio Pareja serà el nou conductor de la tertúlia l’Entrellat de Canal 21 Ebre.
Amb una dilatada trajectòria professional, Pareja substituirà la periodista Aleyda Baz al capdavant de la direcció i presentació del programa. Cada setmana abordarà un tema d’interès per a les Terres de l’Ebre, amb la participació d’agents socioeconòmics, tècnics o professors universitaris, més enllà dels representants polítics.
Un programa que vol donar de parlar a partir de la participació d’experts en la temàtica.
Pareja ha estat cofundador del diari digital progressista El Plural i també director de continguts del grup Lavinia. Establit a les Terres de l’Ebre, Pareja vol fer valdre els actius del territori.
El periodista es posarà al capdavant de l’Entrellat a partir d’aquest dimecres 26 de novembre, a partir de les 22 hores.












