El primer secretari del PSC a les Terres de l’Ebre, Manel de la Vega, ha recordat el compromís del govern espanyol d’implantar la velocitat variable al tram ebrenc de l’AP-7.
El govern espanyol ha destinat més de 10 milions d’euros a la conservació de carreteres a Tarragona, incloent-hi la instal·lació de sistemes de velocitat variable.
Segons De la Vega, la reducció temporal de velocitat proposada per Trànsit és una mesura d’urgència mentre no entra en funcionament este nou sistema.
El dirigent socialista ha defensat que les obres del tercer carril de l’AP-7 i la nova sortida a Masdenverge són les actuacions que realment milloraran la mobilitat al territori.
També ha assenyalat que el projecte fallit de l’A-7 “té nom i cognoms” i ha reclamat assumir responsabilitats.
En una entrevista a Canal 21 Ebre, De la Vega ha anunciat que este mes de desembre començaran les obres del 2+1 a la C-12, entre Tivissa i Móra la Nova, una actuació molt esperada per millorar la seguretat i la fluïdesa del trànsit.












