La novena edició del Festival de cinema In-FCTA de la Terra Alta arrencarà aquest diumenge a Bot amb una nova proposta de curtmetratges i activitats al voltant del món cinematogràfic.
L’esdeveniment, ja consolidat, va més enllà de la seva programació i ha aconseguit teixir aliances amb el talent jove de la comarca. És el cas de la gandesa Maite Puey, cofundadora de l’Estudi de Disseny Gràfic i Interiorisme “Tercer Primera”. Ella forma part del festival des dels inicis, coordinant la direcció artística i l’escenografia de tots els actes.
Durant els sis dies que dura el festival, els assistents podran gaudir d’un ampli programa d’activitats relacionades amb el cinema, la gastronomia o l’art.
Aquesta edició tindrà novetats importants pel que fa a indústria, com és el pitching on els creadors audiovisuals seleccionats podran donar a conèixer els seus projectes davant professionals del cinema.
Ja està tot preparat perquè aquest diumenge arranqui la gala d’inauguració i donar el tret de sortida al festival, que es podrà gaudir del 3 al 9 d’agost en diferents espais de la Terra Alta.